A 2015-ös évben a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság a kelet-közép-európai régió államaiból egyedülálló módon konstruktívan vett részt abban az európai uniós fogyasztóvédelmi kezdeményezésben, melynek célja az európai légitársaságok szerződési feltételeinek fogyasztói szempontból kedvezőbbé tétele volt. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság erre tekintettel még a nyár folyamán tárgyalásokat kezdeményezett a magyarországi székhelyű Wizz Air légitársasággal, és a légitársaság által alkalmazott üzletszabályzat átvizsgálását követően több ponton módosítási javaslattal élt.
A folyamatos konzultációk, valamint a légitársaság együttműködésének eredményeképpen a Wizz Air Hungary Kft. vállalta, hogy felülvizsgálja üzletszabályzatának egyes pontjait. A változások között szerepel az üzletszabályzat egyes rendelkezéseinek pontosítása és bizonyos panaszkezelési szabályok módosítása annak érdekében, hogy a szabályzat jobban tükrözze a légitársaság nemzetközi egyezményeknek megfelelő folyamatait.
A légitársaság tájékoztatása szerint az üzletszabályzat módosítási eljárásának megindítása 2016 januárjában várható.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság bízik benne, hogy a pontosítások a fogyasztói elégedettség növeléséhez vezetnek, ezért a jövőben is figyelemmel fogja kísérni a légitársaságok fogyasztók felé irányuló kereskedelmi gyakorlatát.